Formular Retur / Schimb

Completează formularul următor în cazul în care dorești returnarea sau schimbarea unui produs. Un operator te va contacta și iți va explica procedura.

Ce trebui să știi:

  • Schimbul unui produs se face prin procedura de colet la schimb daca ne contactati in 1-2 zile de la primirea coletului in acest fel ne asiguram ca pantofiori nu sunt probati excesiv. Daca a trecut mai mult produsul trebuie sa ajunga la noi pentru verificari si dupa trimitem catre tine perechea aleasa.
  • Poţi înlocui produsul cu orice alt model doreşti, indiferent de valoarea acestuia sau poti opta pentru restituirea banilor.
  • Te rugăm să probezi încălţămintea în asa fel încât să nu aibă urme de uzură dacă te hotărăşti să o returnezi. Odată produsul purtat în exterior / la joacă sau in interior, acesta nu mai poate fi schimbat sau returnat.

Costurile returului sau schimbului. Conform contractului nostru cu firma de curierat o expeditie costa 15 lei. Astfel costurile sunt urmatoarele:

  • 15 lei - returnare (1 expeditie)
  • 30 lei - schimb (2 expeditii)

FOARTE IMPORTANT: 

  1. Te rugăm să returnezi produsele în ambalajul original.
  2. Te rugăm să trimiți cutia de pantofi protejată
  3. Te rugăm să nu lipesti AWB-uri direct pe cutia de încălțăminte.

Produsul pe care îl schimbi/returnezi trebuie să fie în starea lui iniţială, să nu fie deteriorat sau uzat şi trebuie să conțină toate etichetele, atât interioare cât si exterioare precum si ambalajul primit.

Așa cum tu te bucuri de un produs nou, impecabil din punct de vedere vizual, tot așa trebuie ca acest produs să ajunga la noi pentru ca urmatorul client să beneficieze de aceeași calitate.

Produsele neconforme returnate nu pot fi revandute, prin urmare vei suporta costurile deteriorării lor.