Formular Retur / Schimb

Completați formularul următor în cazul în care doriți returnarea sau schimbarea unui produs, doar dacă vă aflați în termenul de retur de 14 zile de la data primirii produsului. Un operator va va contacta în maxim 24h pentru a explica procedura. 

  1. Costul Returului sau Schimbului
    1. Conform contractului nostru cu firma de curierat, o expediție costă 15 lei.
    2. Dacă optați pentru schimb: Puteți schimba produsul cu orice alt model doriți, indiferent de valoarea acestuia. Schimbul se realizează prin procedura de colet la schimb, dacă ne contactați în 1-2 zile de la primirea coletului. Acest lucru ne ajută să ne asigurăm că încălțămintea nu este probată excesiv. Dacă a trecut mai mult timp, produsul trebuie să ajungă la noi pentru verificări, iar apoi vă trimitem perechea aleasă. Costul este de 30 lei, deoarece un schimb implică două expediții.
    3. Dacă optați pentru restituirea banilor:
      • Puteți trimite coletul prin orice firmă de curierat doriți, cu plata transportului de către expeditor (dvs.), și noi vă restituim valoarea produselor într-un cont menționat în formular.
      • Un operator va organiza o comandă de ridicare și vă oferim posibilitatea de a beneficia de tarifele noastre preferențiale. Costul este de 15 lei conform contractului nostru. Vom reține costul expediției din valoarea produselor returnate.
  2. Ce trebuie să știți:
    1. Vă rugăm să probați încălțămintea în așa fel încât să nu prezinte urme de uzură, în cazul în care vă hotărâți să o returnați. Odată ce produsul a fost purtat în exterior, la joacă sau în interior, acesta nu mai poate fi schimbat sau returnat.
    2. Vă rugăm să returnați produsele în ambalajul original.
    3. Vă rugăm să trimiteți cutia de pantofi protejată.
    4. Vă rugăm să nu lipiti AWB-uri direct pe cutia de încălțăminte. Produsul pe care îl schimbați sau îl returnezi trebuie să fie în starea lui inițială, să nu fie deteriorat sau uzat și trebuie să conțină toate etichetele, atât interioare cât și exterioare, precum și ambalajul primit. Așa cum Dvs. vă bucurați de un produs nou și impecabil din punct de vedere vizual, tot așa trebuie ca acest produs să ajungă la noi pentru ca următorul client să beneficieze de aceeași calitate.
    5. Produsele returnate deteriorate nu pot fi revândute, prin urmare veți suporta costurile deteriorării lor.