Info retur

  • Pentru produsele achizitionate on-line/telefonic:

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform OUG. 34/2014 in cazul in care cumparatorul este nemultumit de performantele sau calitatea produsului, sau daca constata ca produsul nu corespunde cerintelor sale. Produsele se pot returna, in termen de 14 zile calendaristice de la primire, in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.
Pentru produsele achizitionate prin card bancar, banca emitenta poate debloca suma blocata in contul clientului in termen de 1-30 de zile, in functie de politica acesteia.

  • Conditii generale de returnare:

Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise in care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform.

Suma inapoiata nu include cheltuielile de transport.

Produsul pe care îl schimbaţi/returnaţi trebuie să fie în starea lui iniţială, să nu fie deteriorat sau uzat şi trebuie să conțină toate etichetele, atât interioare cât si exterioare precum si ambalajul primit.

Așa cum dvs. vă bucurați de un produs nou, impecabil din punct de vedere vizual, tot așa trebuie ca acest produs să ajunga la noi pentru ca urmatorul client să beneficieze de aceeași calitate. Produsele neconforme returnate nu pot fi revandute, prin urmare dvs. veți suporta costurile deteriorării lor.


Produsele se pot returna doar in ambalajul cu care au fost expediate si impreuna cu toate etichetele si documentele , ambalalul facand parte din produs. Distrugerea sau ruperea ambalajelor sau a accesoriilor produsului atrage imposibilitatea returnarii produselor, iar SC Ino World Trading SRL nu poate fi facuta raspunzatoare.


SC Ino World Trading SRL poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorare, fara ambalaj etc. pentru readucerea lor la starea initiala, care pot avea o valoare intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului.


Costul transportului produselor mai sus mentionate revine in responsabilitatea clientului.

Costurile returului sau schimbului:
Conform contractului nostru cu firma de curierat o expeditie costa 15 lei. Astfel costurile sunt urmatoarele:
15 lei - returnare (1 expeditie)
30 lei - schimb (2 expeditii)

In cazul in care produsul a fost achizitionat intr-o perioada in care este in vigoare o oferta de transport gratuit, daca produsul va fi returnat, se va retine din valoarea acestuia costul de expediere suportat initial de SC Ino World Trading SRL.

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea.

Dupa perioada de 14 zile calendaristice, produsele nu mai pot fi returnate.

  • Procedura de returnare:

In cazul in care doresti sa returnezi un produs, te rugam sa urmezi urmatorii pasi:

  1. Completeaza formularul de retragere . Te contactam si trimiti produsul inapoi.
    1. Un operator va face o comanda de ridicare a coletului de la tine.
    2. Iti oferim posibilitatea de a trece costul expeditiei pe firma noastra pentru ca tu sa beneficiezi de tarifiele noastre de retur (15 lei fata de 25 lei cat ar costa in mod normal un retur)
  2. Este obligatoriu sa trimiteti produsul in cutia originala a acestuia, nedeteriorata si o copie a facturii.
  3. Dupa ce ati efectuat acesti pasi va rugam sa predati coletul curierului care va ajunge la adresa dvs in intervalul orar specificat. Clientul este responsabil de impachetarea corespunzatoare a produsului.
  4. Coletul ajunge la sediul nostru si este verificat. In functie de ce ai ales vom efectua unul din pasii:
    1. Iti returnam contravaloarea produsului in contul bancar mentionat de tine. Suma din care vom scade contravaloarea taxei de retur (15 lei)
    2. Iti trimitem produsul pe care il doresti urmand ca tu sa achiti la primire coletului o taxa de 30 lei. (15 lei taxa de retur si 15 lei taxa pentru o noua expeditie)

Mentionam ca aceste tarife sunt incasate de firma de curierat colaboratoare, nu sunt percepute de pebebe.ro

 

Atentie! Cheltuielile de retur vor fi suportate de catre client, conform legii, și vor fi achitate curierului în momentul preluarii coletului cu produsele returnate. Clientul poate alege firma de curierat cu care produsul este expediat catre centrul logistic. Nu sunt acceptate retururile prin Posta Romana.

Restituirea banilor se va face conform legii în termen de 14 de zile calendaristice de la data receptionarii produsului returnat prin viramentul într-un cont bancar transmis de dumneavoastră pe formularul de retur. Contul bancar trebuie să fie înregistrat pe numele persoanei care a efectuat achiziția și nu pe numele altei persoane. Contul bancar trebuie sa fie de asemenea in lei. Intarzierea furnizarii datelor despre contul bancar poate duce la intarzierea returnarii banilor.

Clienții persoane juridice nu pot face retururi pentru produsele comandate, conform Ordonanței nr. 130/2000 din 31/08/2000.

Pentru informatii suplimentare privind returnarea produselor ne puteti contacta la telefon 0787433310 in timpul orelor de program sau ne puteti scrie la adresa contact@pebebe.ro