Formular Retur / Schimb

Completați formularul următor în cazul în care doriți returnarea sau schimbarea unui produs. Un operator vă va contacta în maxim 24h și iți va explica procedura. 

  1. Costul Returului sau Schimbului
    1. Conform contractului nostru cu firma de curierat o expeditie costa 15 lei.
    2. Daca optați pentru schimb. Puteti schimba produsul cu orice alt model doriți, indiferent de valoarea acestuia. Schimbul unui produs se face prin procedura de colet la schimb daca ne contactați în 1-2 zile de la primirea coletului. În acest fel ne asiguram ca pantofiori nu sunt probați excesiv. Daca a trecut mai mult produsul trebuie să ajungă la noi pentru verificări și dupa trimitem catre Dvs. perechea aleasă. COSTUL ESTE DE  30 lei - în cazul unui schimb sunt 2 expeditii.
    3. Daca optați pentru restituirea banilor:
      • Puteți trimite prin ce firma de curierat doriți coletul cu plata transportului la Expeditor (dvs.) si noi va restituim valoare produselor intr-un cont mentionat in formular.
      • Un operator va face o comandă de ridicare pentru tine și îți oferim posibilitatea ca tu sa beneficiezi de tarifiele noastre preferentiale. Costul este de 15 lei conform contractului nostru. Vom retine costul expeditiei din valoare produselor returnate.
  2. Ce trebuie să știi:
    1. Te rugăm să probezi încălţămintea în așa fel încât să nu aibă urme de uzură dacă te hotărăşti să o returnezi. Odată produsul purtat în exterior / la joacă sau in interior, acesta nu mai poate fi schimbat sau returnat.
    2. Te rugăm să returnezi produsele în ambalajul original.
    3. Te rugăm să trimiți cutia de pantofi protejată.
    4. Te rugăm să nu lipesti AWB-uri direct pe cutia de încălțăminte. Produsul pe care îl schimbi/returnezi trebuie să fie în starea lui iniţială, să nu fie deteriorat sau uzat şi trebuie să conțină toate etichetele, atât interioare cât si exterioare precum si ambalajul primit. Așa cum tu te bucuri de un produs nou, impecabil din punct de vedere vizual, tot așa trebuie ca acest produs să ajunga la noi pentru ca urmatorul client să beneficieze de aceeași calitate.
    5. Produsele returnate deteriorate nu pot fi revandute, prin urmare vei suporta costurile deteriorării lor.